Träd(l)
Ge mig kritik,fotad med mobilkamera och jag är nybörjare!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Börja med att vända bilden rätt. Sen är reklamen under ditt inlägg ivägen så jag kan se på min skärm :S
Mvh Amel
hAHA jag ska göra det nu!
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Nu då?
amen!
Du kan försöka och gå in i Lab color i PH och förstärka och fixa till färgerna lite. Så att rött är rött och grönt är grönt och att himmlen är blåare osv.
Mvh Amel
5# vaa_ vart finns det_
Jag gillar kompositionen här och de lugna höstfärgerna. Tycker om det röda fältet av torra buskar lite nedanför horisonten. I övrigt säger mig inte bilden så mycket, saknar nån detalj som lyfter bilden och gör den intressant. Men du har öga för komposition tycker jag, bara att fota vidare. :-) Kanske du kan ta om bilden i lite vackrare ljus då det inte är mulet väder?
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Bild/Läge/Lab color.
vad sägs om denna då? :)
såhär kan de bli.
Mvh Amel
Vad snygg! vilken program använde du?
Jag hade viljat sätt "hela" trädet, jag tycker att det ser så avkappat ut :/
Annars fin :)
What doesn't kill you makes you stronger.
Den hade blivit bättre om du hade fått med hela trädet istället för 2 utstickande grenar. Annars var bilden helt okej för att vara tagen med en mobilkamera
#10 Ursäkta att jag säger det, men det där var en fruktansvärd redigering. Ser totalt onatuligt ut. Originalbilden är mer lik verkligheten. Sen tycker jag inte man redigerar andras bilder utan att fråga först, det är att kapa tråden för TS.
#4 Jag gillar dom naturliga höstfärgerna. Allt du ev behöver göra med bilden är att lägga på en gnutta kontrast och skärpa, sen är du hemma.
15# har du tid och fixa det? asså bara ge mig ett tips på hur det ska vara,och du får låna bilden:)