(M) Landskap
Väldigt vackert motiv tycker jag! Jag tycker om känslan, som jag föreställer mig tidig sommar
Och sedan blir det ett djup i bilen med tanke på att vattnet svänger, du har sanden som sluttar ner mot vattnet och skogen ner mot vattnet från andra sidan.
Jag tycket även att färgerna är fina. Frågan är om det går att förstärka dem på något sätt?
Sedan så går min blick fram och tillbaka på bilden eftersom för mig finns det inget naturligt blickfång. Om du förstår vad jag menar 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Denna bilden var juh riktigt fin. Men jag tycker att du skulle kunna gå in i Lab color i PH och ta fram lite färger på ett vackert sätt. Bilden blir mycket mer intensiv och fin då.
Mvh Amel
Ja just ja. Skulle säga också att hmm.. horisont är det ju kanske inte mn själva vattenbrynet hamnar ganska precis i mitten av bilden och det gör den väl något plattare än om den hade varit lite under eller lite ovanför. Men som sagt, jag tycker om bilden. Lugn 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
#1 Tack! :) Jo, när du säger det så förstår jag precis vad du menar. Inte direkt som att bilden är rörig, men men vet inte riktigt vad man ska kolla på..
#2 Tackar! Kan ju se om jag lyckas starta mitt Photoshop CS5. :)
#3 Tack, sånt är bra att tänka på. :)