Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 252 ggr
Stuartlittle
0

Varför inte en träff??

Hej!

Nu kanske detta låter lite konstigt?? Skulle man inte kunna träffas i mitt fall som bor i sthlm området, någon gång i sommar typ i gamla stan och ha det som tema  och kanske fota lite och ta en fika. är detta en flipp eller en flopp, sedan lägga upp en favorit bild här.  typ mellan 13,00-16-00. Skulle det kanske funka för er som bor i övriga städer och göra något liknande??  Detta är bara en tanke ifrån mej, jag vet inte om den är bra eller dålig tanke, Jag då som är ganska grön inom fotandet skulle säkert lära mej mer av andra.

Mvh Tomasen

Martin
0

Låter kul. Själv har jag ett par år i rad tänkt vara med i Sthlm-mästerskapet i Fotografering, men fått förhinder - och så även i år. Men - det kommer ju ett år nästa år också… *s*

Men jag är helt klart intresserad av något liknande, och jag kan även tänka mig att åka en bit för en träff. Själv finns jag dock i Malmö, så Sthlm är lite långt om det inte planeras i lite längre tid i förväg.

mvh Martin

Robert
0

Jag kommer att komma över till Fotofestivalen i Stockholm 6-8 juli. Bengt på Bild och Foto och jag kommer att stryka omkring på festivalområdet så alla är välkomna dit.

Hälsningar

Robert