Emma
En bild från det tredje tillfället i mitt liv då jag försökte mig på att modellfotografera. Jag har förstås själv en del åsikter om bilden, men är i det stora hela mycket nöjd. Nu vill jag gärna ha era åsikter! Vad kunde göras bättre? Vad borde jag göra om även nästa gång? Ljus? Utsnitt? Alla typer av konstruktiv kritik mottages tacksamt.
Lite mer kontrast kanske? Jag tycker faktiskt att det är riktigt bra för att ha varit tredje gången. Själv har jag aldrig fotograferat modeller så jag kan inte komma med bästa tipsen direkt ^^'
Kram Hanna
Hanna

Det mörka i bakgrunden är alldeles för störande.

Jag tycker att ögonen säger så mycket om en människa så när de saknas så blir bilden därefter

Jag tyckte den var snyggt beskuren :)

Gillar fargtoningen. Ar lite fascinerad over hur du har valt att beskara den - har inte bestamt mig om jag gillar eller inte, men det vacker onekligen intresse. Skulle nog ta bort porerna pa nasan samt det lilla bruna i ovre hogre hornet som jag antar ar har?? Lapparna ar fantastiska. Hmmmm fascinerande som sagt…

Ja, den gillade jag bättre. Det blir en fin kurvlinje av axeln och ansiktet. Dessutom är blicken väldigt fin
Intressant vinkel, skulle kunna ha varit en reklam för läppstift eller liknande om det varit lite mer färg/kontrast på läpparna, och kanske även lite mer skärpa på dem.
mvh Martin
Jag tycker det var en bra bild. den var stilren och fin. men jag håller med #2 det mörka är störande.
jag tänkte jag skulle ta bort det för att se skillnaden, men som vanlig så skenade jag iväg och gjorde massa annat.
hoppas det ej gjorde något. vore kul att veta vad du tyckte :)

Jenya, den blev lite för … "hård" för min smak med de riktigt illröda läpparna, men i övrigt tycker jag definitivt om vad du gjort med den! :)