Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 1154 ggr
rebeccaritzen
2011-12-11 12:28
5

Blått Julpynt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Häromdagen fotade jag lite julpynt som vi hängt upp. Tycker att det blå gör det mysigt och så tyckte jag att bokehn blev fin :)
Men jag vill gärna veta vad ni tycker..

DesK
2011-12-11 13:30
0

Jag tycker om din bild Glad Möjligen kunde du ha haft lite bättre skärpedjup, men det är självklrt en smaksak Glad

/Désirée

rebeccaritzen
2011-12-14 10:06
0

Tack så mycket, ska tänka på skärpedjupet mer nästa gång :)

Cochon
2011-12-14 18:09
0

Tycker att bilden saknar fokus och att den stora blå "fläcken" i vänstra hörnet är lite för stor. Däremot tycker jag att du har lyckats riktigt bra med färgerna, den blå färgen tillsammans med natt mörkret passar perfekt ihop. =)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

elinenglund
2011-12-16 10:14
0

Åh vilken fin och mysig julbild :)

Novis10
2011-12-16 11:22
0

Super mysig bild enligt mig :D

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

MonisN
2011-12-16 19:24
0

Du har fått en riktigt fin bild här. Jag älskar det korta skärpedjupet och den softa fokusen. Hade du haft större skärpedjup (mindre bländare) så tror jag inte det hade blivit samma fina känska och mystik i bilden. Det är en kreativ bild som fångade mitt intresse direkt när jag såg den. Om jag ska leta efter något negativ så är det kanske att stjärnan hamnat mitt i bilden, men detta stör mig inte så mycket. Mycket bra jobbat tycker jag Glad

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

MissInAction
2011-12-17 14:47
0

Åh, färgerna är underbara! Glad
Jag tycker det finaste är de olika nyanserna i bilden och att det finns flera ljusa partier. Det är de två små runda ljusen på vardera sida om stjärnan som jag funderar på, om det går och jag kunde så skulle jag försöka tona ner dem eller "dra ut" dem lite.. ingen aning om ifall det går Skäms men tror det kan bli fint och det skulle stjäla mindre uppmärksamhet.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland