Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 1251 ggr
Lindzen
0

(H) Kritik- High key

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick i uppgift att fota high key, så här blev resultatet!

Jag har inte fotat så mycket i studio just för att jag mer gillar att fota vilda djur/natur så jag personligen är ganska nöjd med resultatet. Jag går också andra året på fotolinjen i Sundsvall.

Så nu vill jag höra vad ni tycker och tänker :)

Mvh Linda

Fotohemsida: www.lzfoto.weebly.com

Medarbetare på forumet www.kampfisk.se

Lindzen
0

-

Mvh Linda

Amelida
0

Riktigt cool bild. Bra komposition. Det du skulle kunna tänka på är att inte fräta ut kanterna så mycket. Tex hakan ser man inte riktigt var den slutar. Hur stor är hakan lixom. Samma sak vid kinden och näsan är det ganska utfrätt. Man ser inte riktigt toppen av näsan och var kinden slutar.

Ylva-Li
0

Här kan vi snacka high key ja!
Kanske lite väl mycket? Men det kanske också var meningen? Att det skulle frätas ut?
Gillar dock att även om det är utfrätt i huden så är ögon och mun i bra skärpa och bra kontrast.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Lindzen
0

Tack för komentarterna!

Ja det var faktist meningen att det skulle vara ganska utfrätt, just för att det ska se lite udda ut och verkligen vara high key ;)

Mvh Linda

Glorious
0

Den första bilden var min favorit, har varken fotat eller tittat på så mycket High Key så jag vet inte riktigt vad jag ska jämnföra med… Men riktigt häftiga! :)

uffelarsen
1

Mums!  första bilden var bara "sjukt" bra! Jag har aldrig själv testat men jag blev verkligen frestad av dina bilder.