Le mans
var i frankrike och kollade lite racing i sommras och tja det händer mycket konstigt på en camping vid en racingbana tydligen så har kommer två bilder som fototekniskt är rent bedrövliga men som ändå förhoppningsvis skänker någon ett gott skratt (betänk att detta är på Hoax(en del av campingen vid banan där det i princip bara bor engelsmän för er som inte är racingintresserade) och att de måste fått med sig dessa prylar/färdmedel utöver sina vanliga bilar/husvagnar/husbilar.
haha den blev på fel håll istället nåja ni ser vad det är :P
Micke härliga bilder som ger mig riktigt trevliga barndomsminnen
Jag vände bilden rätt åt dig, hoppas det var okej. 
/Désirée
tackar så mycket =)
hehe ja det var en riktigt härlig stämming framför allt undrar jag hur man får med sig en motordriven soffa när man ska campa :P
träffade förutom B1 och B2 även på ett gäng tomtar några pingviner ett lejon och någon form av rosa fluffmonster :P
och hur man övertalar en vakt som vägrar prata engelska att man ska få lämna campingen med den :P
MVH
micke
Detta är ju orättvist ju!
När jag var liten fanns det bara michelingubbar och en och annan tokig engelsman med nån underlig farkost 
/Désirée
haha jaa då har det hänt en del kan jag säga :P
de har visserligen förbjudit alla former av pooler nu men engesmännen är lika uppfiningsrika som alltid och har istället börjat plocka med sig barer, tvapparter, kyl och frys, diverse udda farkoster (som synes) och så har jag säkerligen glömt något :P
mvh
micke