Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 490 ggr
Ove555
2

Forumregler m.m?

Jag vet inte om det finns några forumregler på foto i focus.

Om det inte finns tycker jag det bör ordnas.

Och i dem forumreglerna tycker jag det ska förklaras på ett enkelt sätt vad som är tillåtet och inte tillåtet, men det jag tänker närmast på är vad som är tillåtet att skriva till andra och om andra.

Jag har tatt upp det innan och jag tar upp det igen: Ska inte vi som är mindre kunniga få försöka svara på frågor om fotografering utan att bli bespottade efteråt om vi svarar fel?

Eller är det bara de som är duktiga på fotografering som ska få svara på andras frågor?

Det har ju t,ex klankats ner på mej av en person här, och som har tillåtiits att få skriva att jag är okunnig m.m, (för att han har ansett att jag svarat fel) och han är själv moderator. Ni måste ju förstå att man känner sig väldigt kränkt om folk tillåts att få skriva sånt om en på ett öppet forum. Där är en regel jag tycker ni ska införa, nämligen att förbjuda sånt.

Jag tycker det är ganska viktigt att få svar på de här  frågorna

Inkanyezi
8

ove55, det här är en varning.

Du bryter upprepade gånger mot riktlinjerna för sajten, och det är inte okej att starta en kampanj mot en annan medlem på forumet. Om du har några problem med andra medlemmar ska du vända dig till forumets administratör.

Riktlinjerna har funnits nålade sedan juli 2007, så de är lätta att hitta.

Inlägget är låst för nya kommentarer