Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 619 ggr
[Fibbe]
0

Naturfotoblogg - fPix.se

Jag slängde ihop en blogg i php förra helgen, bestämde mig för att publicera den.

Den heter fPix.se

Har fört över några relevanta inlägg från en gammal blogg, uppdaterar efter varje fototur.

http://fpix.se/

Inte speciellt avancerad design, men tror enkelheten får tala. Är miniatyrstorleken okej i galleriet? Funkar det i övrigt? Är öppen för synpunkter och förslag.

DesK
0

Ser mycket snyggt och trevligt ut! Glad Galleriminiatyrerna är bra och lagom stora tycker jag,. Inte ens jag med min dåliga syn måste klicka upp alla bilderna, utan kan välja dem som jag är mest nyfiken på Glad

/Désirée

[Fibbe]
0

Tack så mycket för feed back! Skrattande

Hanna
0

Håller med föregående talare :)

Fina bilder och superintressanta också för den delen (för mig som är djur- och naturtokig ;))

Älskade bilden på tofsmesen :D Dem är så himla fina!

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Fibbe]
0

#3 Tack så mycket!

Ja! De är sjukt fina! Fanst synd man inte träffar på dem så ofta, har bara sett den 2 gånger Rynkar på näsan

Hanna
0

Tror jag sett en EN gång, och då har man såklart inte kameran med!

Vill ha kort på en nötkråka. Faktiskt sett dem inne i en trädgård här en gång, men inte sedan dess :(

[Fibbe]
0

Alla typer av kråkor är nästan omöjliga att fota, tror de är för smarta!

De sitter och poserar tills man lägger handen på kameran, då flyger de i alla världens fart! Har aldrig sett nån nötkråka, tror jag bor på fel ställe =P

Hanna
0

Jag bor i Värmland och det var väl ca 3år sedan jag såg någon. Dem är riktigt fina.

Tycker alla djur gör så; sticker så fort man ska ta kort.

Janne64
0

Bilderna var lagom stora i galleriet men länken till inlägget syntes det bara knappt halva texten hos mig, använder FF 9.0

[Fibbe]
0

Ja juste, tack, det ska jag fixa