Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 870 ggr
[Dezederia]
0

Baby eyes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite kritik tack :)

[134643]
0

Jag skulle vilja sett den i färg! Ögon brukar ha så vackra färger, varför ta bort det? :) Sen stör stämpeln också…

Men skärpan ser ut att vara bra! :)

[Dezederia]
0

Tack :) Ja färg ville jag med ha men bara i ögonen. Kunde dock inte fixa det. Och stämpel måste jag ju ha om någon tar den ;)

Men jag uppskattar din kritik. :)

fotogymnast
0

Jag tycker du ska göra en mindre logga för den stör mig ganska mycket.. Men annars var den jättefin! :)

[Dezederia]
0

Ja det här med loggar är ju ett problem :) Vill ju inte det ska vara för lätt att ta bort den.

Men jag vågar inte ha den minde. Har ju dock bilden utan loggan också ;)

DesK
1

Fin bild som skulle göra sig bättre i färg och utan stämpel Glad Du behöver inte alls ha nån stämpel, bilden är din även utan stämpeln, om nån skulle vilja stjäla bilden så gör de det i alla fall och det tar max en minut i ett bra bildbehandlingsprogram att få bort stämpeln. Slutsatsen är att stämpeln är onödig, om du inte vill ha den för att göra reklam för dina bilder, men då bör den i alla fall göras diskretare, för som det är nu förstör den faktiskt bilden.

/Désirée

beem
0

Du kan sänka opacitetet på stämpeln så blir den inte lika framträdande.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Ketang
0

Om du minskar ner bilden till max 500 pixlar längsta sidan har en ev tjuv ingen nytta av den. Stämplar på bilder förstör alltid bilderna.