Blåa, fina himmel!
Jag blev jättesugen på att ta kort på blommorna hemma när jag var ute och joggade och såg den alldeles perfekta blå himlen! Det blev dock inte som jag hade tänkt mig eftersom jag inte kunde gräva stora hål i gräsmattan för att kamran skulle få plats. Bifogar en bild som jag gärna vill ha kritik och tips på hur jag ska/skulle kunnat göra den bättre.
Hade ingen aning om vilken grupp jag skulle skriva i, så efersom jag är hyfsat ny så blev det nybörjare.
Bilden: Pärlhyacint..(?) Har gjort bilden en aning ljusare och klippta bort lite från kanterna. Kunde jag ha gjort det annorlunda? Ville få med blommorna på båda sidor - men det är något grässtrå som stör längst ner till höger..

andra bilden borttagen, 1 bild per inlägg/dag. V.v. läs reglerna
Glömde bort de nya, tänkte att det var som gamla forumet :)
#4 Väldigt vacker bild, men lägg den gärna i en egen tråd (kritiktrådarna är en / fotograf och bild, max en bild per fotograf / dag och max 4 / vecka). Reglerna kanske kan anses vara "kantiga", men är till för att vi inte skall förstöra denna tråden med kommentarer på andra bilder än den i första inlägget. Det är också större chans för dig att få fler bra kommenterar på din bild om den ligger i en egen kritiktråd.
mvh /Martin
mvh Martin

Oops…Jag är ju alldeles färsk här på forumet, så jag får säga sorry! Kan du förklara för mig hur jag lägger in min bild i en kritikpool. Jag har inte lyckats lista ut det ännu :) har frågat forum om detta, men inte fått någon listig lösning…M.v.h Åsa
Ingen som vill kommentera?