Din bild!
Är din bild viktig för dig?
Vill du utvecklas som fotograf?
Jag vill verkligen utveckla mig i det jag gör, så du ska inte tveka i att kommentera mina bilder. Det ger mig mer om du sågar mina bilder totalt än att du tycker att dom är vackra. Berätta bara vad du inte gillar i mina bilder än en allmän åsikt. Och jag verkligen uppskattar att du tar dig tid till att tycka, det är viktigt för mig.
Nu har jag dålig erfarenhet av andra forum utav återkoppling och det är min förhoppning att du ska slippa det här. Är en feedback/återkoppling viktig för dig starta då en ny tråd med dina bilder. Håll antalet bilder nere till 1 till max 3 stycken i en ny tråd/inlägg i "Forum".
Jag kommer garanterat att ge mina kommentarer om dina bilder när du frågar efter dom i dina nystartade trådar. Jag kan villigt erkänna att jag tappar intresse för de kommentarer som postas i gamla strängar. Du kommer få bättre respons på dina bilder med nya inlägg än att infinna dig i gamla strängar.
Hälsningar
Robert

Det här var det bra att du skrev Robert. För visst funderar man när man inte får någon komentar om bilder man skickat in. Bilder som man verkligen vill att det ska skrivas något om. Ja annars sätter man inte ut dem här visserligen.
Men då vet jag. det är nya trådar som gäller.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag har en liten försiktig attityd vad gäller detta. Om personen i fråga uppmanar mig att ge respons på bilden så gör jag det, kanske inte först. Tyvärr så kan jag vänta till någon annan öppnar "porten"
Om däremot personen i fråga inte direkt uppmanar till en kommentar så skriver jag oftast inte vad jag tycker om bilden.
Det finns undantag och det är om personen lagt in många bilder och jag "känner" denne så kan jag ge mina åsikter om bilden.