Spara eller kasta?
Jag kollade igenom lite gammla bilder och hittade då denna bild som jag har svårt att bestämma mig för. Den är tagen i solnedgång så därför är den lite brusig. Förra sommaren var jag på Gotland på klassresa och hittade då dessa stenar och så tog jag kort på dem, (jag staplade dem inte, utan de var så från början)
Så ska jag spara den eller kasta den?

Jag gillar den, men de tär ju upp till dig. Tvekar du så spara den till ett annat tillfälle då.
Qui dormit, non peccat
#1 Jo fast är det bara jag som tycker om den så är det ju ingen idé. Jag vill spara mina bästa bilder som även andra uppskattar.. om ingen gillar dem så kvittar det vad som händer med dem. :)
Men kul att du gillar den ändå.. jag tvekar ju som sagt. tjejen i bakgrunden är rätt irriterade och det brus som finns i bilden.
Jag slänger aldrig foton. Det man kanske inte gillar idag kanske man gillar imorgon. Den var fin btw :) it's a keeper! Och varför är det ingen ide om det bara är du som gillar det? Man fotar för sin egen skull, inte för andra tycker jag! ^^ MVH Sara Ekström jibun.blogg.se
#3 haha ok (Y)
Nej men för mig är bilder ointressanta om jag inte kan dela min glädje över dem med andra.