Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 1734 ggr
Bima
0

Närbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom jag (äntligen) fattat hur man tar närbilder med min kamera (Canon Ixus 430) så vill jag ha kritik på denna som föreställer min ena katt Myra. :)

Martin
0

Härlig ögonkontakt, fina färger överlag i fotot. Skärpan ligger där den skall tycker jag. En närbild att vara nöjd med!

mvh Martin

NinaToy
0

FIn! :)

pyrst
0

Inte mycket mer att saga an grattis! Riktigt snygg! Pa med en liten svart ram kanske, som pricken over i.

Melianna
0

Jättefin bild! perfekt skärpa och jättefina färger:) Det enda jag akn tänka mej som iaf jag hade tyckt gjorde bilden ännu bättre hade nog varit att dels räta upp den, huvudet är lite snett, det behöver ju inte göra ngt men det är ganska snyggt om det rakt. sen beskära bilden ännu lite hårdare speciellt från sidorna och en aning uppifrån för då får du bort det vita så att hela bilden fylls upp av katten:) Jag hade gärna gjort ett exempel, men ajg vågade inte leka med din bild utan lov;)

MVH Anna

Denna kommentar har tagits bort.
kristinah
0

Himla fina bilder. #5! Fick fundera först vad du fotat men sen såg jag att det var hästöga.

Denna kommentar har tagits bort.
johan
0

#5, #7: Fina bilder, men starta hellre en egen kritiktråd än att "kidnappa" en annan. Dels är det större chans att fler ser din bild, men också lättare att hålla tråden till att ge kritik på en bild åt gången.

Välkommen hit Asakall!

Mvh // Johan

asakall
0

Förlåt!!!Generad har inte någon riktigt koll ännu! på alla funktioner…men det blir väl ordning på mig oxå så småningom!