Fotoutveckling
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer en video på min fotoutveckling :) Hade grymt tråkigt annars hade jag nog inte gjort den..
Skulle vara kul att se era fotoutvecklingar också! :D
Ah vackert och fin liten video :D
I want to be like the patronsaint of reality.
Grymma bilder! :D
Man ser att du har utvecklats. :D Kul idé, kanske gör en egen när jag har tid.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
#1 och 2 Tack :D
#3 Hehe, ja man sitter nästan och skrattar när man ser skillnaden xD Tycker du ska göra en du med ja! :D Det är ju ganska roligt att se hur man utvecklas :)
Smart och kul, man ser verkligen att du utvecklats :)
#5 Tack :D
riktigt fina bilder! :)
hade också tråkigt en dag, så jag började också sätta ihop ett sånt här.. tröttnade dock och kan inte göra klart det än då min externa hårddisk inte fungerar som den ska ännu, men ska lätt göra klart den när jag fått igång det igen.
Köpte däremot en liten fotobok för typ 100kr för ett litet tag sedan, där jag hade bilder från det att jag började tills i år och jag vill knappt se det för bilderna i början för dom var inte riktigt rättvisa och ingenting vad som det borde men man utvecklas, och det är huvudsaken! :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#7 Tack! :)
Haha, det brukar bli så, såfort jag ska göra en film så tröttnar jag jättefort.. Men har man tråkigt så ^^ Känner igen det där med att man knappt vill se sina bilder när man började fota :)
Du har haft en possitiv utveckling, gillar den som var en av dina favoriter speciellt;) Här kommer min film;)
#9 Alltså tungen med droppen och den med fjärilen är ju heeelt grymma ;o sjukt!!!
Tack Ankilika;););)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu är den klar!
kunde inte vänta längre, så jag har gjort en massa skärmdumpningar och sånt därför är kvalitén som den är. men se bort från det så blir det nog bra! :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#0 Shit vilken utveckling och otroligt vackra bilder i slutet!
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus