Vårens skönhet...
En mycket, mycket vacker bild i all sin enkelhet. Älskar färgerna, skärpedjupet är i stort sett perfekt. Underbar komposition. En liten liten sak jag stör mig på är "strecket" (vad det nu är) till vänster om blommorna.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1 - Trevligt att du gillade den och beskrev. ^^
Det är del av ett spindelnät som belystes endast där. Funderar på att klona bort det men behöll det för närvarande.
Mvh//Rebecca
Jag tyckte om din bild mycket! kan bara hålla med #1 "skärpedjupet är i stort sett perfekt. Underbar komposition"
Och jag stör mej också på strecket. tänkte jag skulle ta bort det. och blev att jag finljusterade lite till, hoppas det ej gjorde nått. jag vill gärna höra vad du tycker :)
#3 - Jovars. Tycker dock mest om de färgerna som är nu, men öppen för förslag. Ska klona bort spindelnätet från orginalet med såfort jag får tiden. Men bra jobb, uppskattar att du tog dig tiden för att visa din åsikt!:)
Mvh//Rebecca
#2 lagningsverktyget är bättre än att klona bort det skulle jag tro.
använde mej också utav kloningsverktyget förut, tills jag hittade den här. i alla fall i ljust sådanan här situationer så funkar det utmärkt :)
bara att tips ifall du missat det :)
(för att få fram det tycker du J på tagent bordet inne i photoshop)
#4 oj skummt inlägg jaf fick till sist ^^
Inga problem, tid det har jag och jag gillar att trixa med photshop. behöver du hjälp nån gång är det bara att höra av ej :)
#5 - Tack så mkt :) tror jag vet vilken funktion du talar om. Ska se till att fixa det ;)
#6 - Haha, verkar som att problemet håller i sig ;P.
Visst, man får tacka igen :)