Foto iFokus

Foto

Etikett: övrigt
Läst 753 ggr
Gips
0

En till kolla min site tråd;)

Välkomna till min fotosite, berätta gärna vad ni tycker om den och hundbilderna;)

http://www.acattledog.se

[alezan]
0

Dina hundbilder har jag nog kommenterat förut med att de är asläckra och jag kan inte komma på något annat att säga denna gången heller :) Love it!!

Å sedan drog det lite i hemlängtanstarmen att se bilder från biblan i Näsby Park HAHA

Ians
0

Helt super fantastiska bilder! Eller som alezan uttrycker det…asläckra!

Gips
0

Tack så myyycket för den fin fina responsen;);););)

majlar
0

Du tar ju för härliga bilder. Jag bara älskar dom.

Gips
0

Tack tack;);)

[mysvensk]
0

Du är en så sjukt bra fotograf men jag gillar inte vissa saker du gör sen… Som tex ha en hemsida som ser ut som att den är gjord 1999. Dina bilder förtjänar bättre än så! Och pliz! Lägg inte till alla dessa konstiga penseleffekter och liknande. Bilderna är bättre (bäst!) utan!

Hoppas du tar det rätt!

Gips
0

#6 Tack;) Ja siten är lite omodern, men jag gillar inte små tumnaglar som det är på de flesta fotositer, det blir ju att man klickar på kanske bara en. Fotosidan.se har lite större tumnaglar och de presenterar bilderna bra så kanske man skulle göra något i den stilen, fast jag är inte så haj på att göra siter och vet inte riktikt hur den skulle se ut annars, fast visst det är en vanligt åsikt att bilderna på min site är bra och själva siten dålig;););)Tack!;)

[alezan]
0

#7 Jag har full förståelse angånde tumnaglar. Är de för små säger det liksom ingenting annat än att det oftast ser plottrigt ut. Tycker själv att minimisstorleksgränsen ligger på den storlek jag har på min hemsida

#6 Jag tycker din kritik till trådskaparen faktiskt är på gränsen till förolämpande.Alla gör det de kan efter egen förmåga och vad gäller bildkomposition kan alla inte älska alla men man ska respektera andras arbete.

Dessutom vet man inte alltid om ens någonsin varför en fotograf/bildredigerare valt att göra som han gjort i editeringen av bilderna.