Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 2631 ggr
Lindzen
2010-12-22 00:26
0

Studiofotografering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tja!

Eftersom jag går foto linjen på sundsvalls gymnasium så har jag självklart tillgång till studio och för ett tag sedan gjorde jag ett tappert försök att fota min hund River.

Han är nog världens svåraste hund att fota… Han rymde två gånger från studion, en gång in till datasalen med väldigt förvånade elever,och mig i släptåg efter honom och en annan gång var han nära på att göra samma sak,igen. Jag tror han har en liten rebell inom sig.

Inte nog med att han inte kan stå stilla i mer än 1 sek, han kan inte posa heller.

Men men.. det blev bilder man kan skratta åt iallafall, bättre än att gråta. Så här kommer ett par stycken bilder, ni får gärna säga vad ni tycker ;)

Första bilden är verkligen hans typiska tiggarstil *kan jag inte få smaka?*.

Mvh Linda

Fotohemsida: www.lzfoto.weebly.com

Medarbetare på forumet www.kampfisk.se

Lindzen
2010-12-22 00:28
0

Där ser han min kompis komma gåendes förbi studion.

Mvh Linda

Lindzen
2010-12-22 00:30
0

Gäsp!

Mvh Linda

Lindzen
2010-12-22 00:32
0

Jag kan inte sluta skratta åt den här bilden :P

Mvh Linda

Lindzen
2010-12-22 00:34
0

Hundögon!

Mvh Linda

Lindzen
2010-12-22 00:36
0

Slut på bilder (jag lovar, det finns fler) som blev hyffsade :) Den här bilden tycker jag faktist han såg ganska bra ut, dock så luckades jag kapa bilden i sökaren på nåt konstigt vis..

Mvh Linda

uffelarsen
2010-12-22 10:05
0

Tjusiga bilder . Den första och sista bilden tyckte jag bäst om .  men jag hade nog försökt ta bort skuggorna i den första bilden i något bildbehandlingsprogram , bilden är nästintill 3D det ser ut som om han skall hoppa ur bildenSkrattande

Den hade hamnat på min vägg direkt finbild och en väldigt fin vovve. Hög "gullighetsfaktor" på den

Den sista bilden tycker jag är en finfin bild som förmedlar lite "karaktär" det är för mig en bildtyp som jag önskar jag hade haft efter min hund. inte någon "perfekt" bild av ras eller så men en perfekt bild av just den vovven som förmedlar en känsla till ägaren, den typ av bild som säkerligen väcker minnen hos dig någon gång i framtiden.

alkemistens
2011-11-01 23:49
0

Jätte fina bilder på en charmigt söt vovve!