Två bilder på katter som "jagar"

Kanonbilder, Bima. Speciellt den första. Bra komposition och ljus. Man kan kanske diskutera om listen i bild 2 stör men det ju en del av hemmiljön på den höjden katten finns. Mycket bra bilder!!

#2- Ja jag funderade faktiskt på att försöka klona bort listen, men sen kom jag på att jag dels inte är så bra på den funktionen och kanske att det utan det skulle se konstigt ut mellan tapeten och golvet. (?)
Tack iallafall! :)
Första bilden, fantastisk!
Renheten och pastelltonen är underbar. Bra gjort!

Grym bild - bra på massor av sätt tycker jag!
// staffan

#4 och #5 - Tack så väldigt mycket! :)
Jag får ge credit åt solen för tack vare det ljuset är det betydligt lättare att fota mina katter, som bara vistas inomhus i en annars lite mörk lägenhet.

Suverän bild den första.. hel läcker.. bra jobbat… bild 2 också fin.. är i höjd med katten och man ser att den är koncentrerad på dina fingrar :-) hoppas du inte fick några hack i dom 
Instämmer! #0 är en riktigt cool bild! Skönt att vägg och bord nästan flyter ihop, men att man ändå förstår att det finns något att hänga på.
Mvh // Johan

#7 och #8 - Tack! :D
Ingen fara, mina fingrar klarade sig *s*
Haha nu ser jag att det ser ut som om han hoppat upp med tassarna på ett bord, men faktum är att han tittar ner från en garderob så jag står under honom och fotar… :D
Så det är garderob och tak som går ihop i färgerna, istället för vägg och bord. ;)

-råkade posta dubbel-

Mycket trevliga bilder Bima, första är väldigt fin - men jag saknar lite skärpa i #0. Markera ögonen och kör Unsharp Mask, jag tror att det skulle hjälpa.
Hälsningar
Robert

#11 - Tack! :)
Unsharp Mask? Är det i PhotShop? *s*

jepp!

Okidoki, ska försöka mig på det då (kan inget om PS jag kör med ett annat bildprogram). ;)

Oskarp mask heter det på svenska!
Robert
Instämmer med alla - kanonbilder!

Bilderna passar väl också alldeles utmärkt på Katter…:) *hint, hint*

Hihi, jag lägger gärna in bilderna där Pia. ;)

Tack:)
Åh vilka underbara kattbilder Bima! "Rena" bilder med ljusa lugna färger. Kanon!

Underbara kattbilder Bima.Jag trodde oxå katten hängde i bordet. Jaktintresset i ögonen på den andra bilden är bara så bra. Snyggt jobbat!
Ta liknande bilder på min katt är ömöjligt, den ligger mest och sover och är måttligt intresserad av kameran…hehe

Bima - vilka bilder helt underbara! Jag har tittat på flera och du har verkligen DET i dina bilder.
Mvh Lise-Lotte

Bima, jag har börjat fixa ögonen på djur och människor så att de får mer uppmärksamhet. Fixet gör jag genoma att skärpa upp ögonen och med lite dodge tool/highlights 3%. Dodge tool gör att reflexerna i ögonen syns tydligare.
Hälsningar
Robert

Får tacka än en gång för era kommentarer! ^^