Foto iFokus

Foto

Etikettmakro-och-stillbilder-ej-kritik
Läst 1142 ggr
dermot
2011-10-23 02:01
0

Vatten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försökte mig på några vattenbilder nu mitt i natten. Hade inget att göra, så fick bli några spontana. Jag är ingen duktig fotograf, speciellt inte när det gäller vatten, men vill gärna höra vad ni tycker om följande bilder :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
2011-10-23 02:02
0

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
2011-10-23 02:03
0

// Anka

dermot
2011-10-23 02:05
0

Den här blev väl egentligen inte alls bra på något sätt, men tyckte det var liiite coolt att JAG faktiskt lyckades få med en liten "droppe" Skrattande hehe…

Ni får igga den smutsiga kranen ;)

// Anka

dermot
2011-10-23 02:08
0

Kan väl lika bra slänga in en bild sen förra helgen också :p

// Anka

DesK
2011-10-23 11:12
0

Regler för kritiktrådar hittar du till vänster högt upp, tråden är nålad där, därför att den ska läsas iINNAN man lägger in bilder för kritik.

/Désirée

dermot
2011-10-23 13:24
0

#5 Oj.. Ja gud, tänkte att jag var på en annan sida Flört Men då får det väl helt enkelt bli en vanlig liten vattentråd dådå.

// Anka