Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 998 ggr
fia-mia
0

Köpa ny kameraväska

Jag ska köpa en ny kameraväska snart, en ryggsäck.

Jag behöver få plats med:

• Nikon D7000
  • Nikkor 70-300mm
  • Nikkor 18-105mm
  • Nikkor 50mm
  • Mindre anteckningsblock
  • Laddare
  • Gärna en bärbar dator, men inget tvång.
  • Stativ
  • En blixt

Det vore kanon om 1-2 mindre objektiv fick plats också, utrustningen utökas ju då och då.

Har ni något bra tips?

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

Cavello
0

Jag har faktiskt en ryggsäck till salu (Lowepro Pro Runner 300) som precis passar in på din beskrivning. Den är inköpt i september 2011 och är helt oanvänd, med andra ord i absoluta nyskick.

Här är en länk med mer information om väskan -> http://www.netonnet.se/art/foto/vaska/vaska-systemkamera/vska-lowepro/lowepro-prorunner300black/155177.5710/

Hör gärna av dig om du är vidare intresserad av fotoryggsäcken så kan vi diskutera mer om pris och liknande då :)

fia-mia
0

Om jag ser rätt på bilden saknar den en funktion som jag gärna vill ha men glömde nämna. Ser helst att stora facket öppnas mot ryggen så att säga, så det är svårare att sno saker.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

Amalia.wahlström
0

Jag letar efter en fotoryggsäck och jag har bland annat tittat på en sådan och den verkar perfekt! är den fortfarande till salu?

Förlåt att jag skriver det här i din tråd fia-mia, hoppas att det inte gör något.

Cavello
0

#3 Javisst, ryggsäcken är fortfarande till salu. Skicka ett mail till info@mphotograph.se eller skriv ett PM här på iFokus så kan vi diskutera mer där om pris och liknande.

fia-mia
0

#3 Ingen fara :)

MVH Mia (miisasphoto.tk)

Amalia.wahlström
0

Tack!