Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 344 ggr
precis
0

Avanc.Redig./AnimeradKortfilm"Shadow"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fått ihop en ny animerad kortfilm.
SHADOW

Jag tänkte skicka in den till Kobra @ svt.se
så om den dyker upp på "1minut Kobra" så hoppas jag att ni röstar på den.
QuickTime el.dyl. behövs för att din dator ska kunna visa filmen.
Denna version är 5MB och utan ljud.
Idé och produktion i April 2007 av Johan Löfström.
Endast en crap dig.kamera och Photoshop på en gammal Apple-dator från före sekelskiftet är använt.

Om någon laddar upp filmen på Youtube eller liknande så kräver jag att ni bifogar mitt namn och mina webadresser:
www.precis.to/johan
och
myspace.com/latki

Martin
0

Haha, häftig idé. :o)

Ang youtube har jag större förväntningar på medlemmars anseende om upphovsrätt än att någon härifrån laddar upp något dit som de själva inte har gjort / har upphovsrätt till…

mvh Martin

precis
0

#1 Grazie, Kiitos, Spasibo.

Re: Youtube så är det i princip en liten flirt ifrån mig till de pirater som tankar och kan tanka upp filmer dit.
Jag har så gammal keff burk att jag inte ens kan registrera ett konto där, kan inte se filmerna där heller.
Så om nu någon skulle vilja lägga ner lite tid & bandbredd på att buffra över en kopia med mitt namn och mina webadresser så skulle det faktiskt vara lite småkul att se vilken uppmärksamhet jag får.
För jag hör ju från mina syskon & bekanta att det är en massa dynga och o-roliga skojfilmer som snurrar runt där :)
Det är ju ganska tydlig skylt med avsändaren i början o slutet av min film också.
Så nu ska det bli kul att se hur många varianter som kommer snurra runt på nätet av denna film, för jag har hört att många klipp dubbelpubliceras och söker man efter nån speciell rockgrupp/konsert så kan man hitta filmer från flera olika kameror/besökare som struntar i fotoförbudet på arenan.