Video - histogram!
Då var det dags att göra bort sig totalt. Ibland frågar jag mig varför jag ska utsätta mig för prövningar hela tiden. Det finns väl behandlingshem för sådant?
Nu har jag inte haft något manuskript och såhär på på efterhand känns det som om det hade varit bra, kanske jag mumlar och stakar mig mindre med ett manuskript.
Även om videon är på 2 minuter så kommer jag upp i 28 mb i filstorlek? Kanske filerna blir mindre om jag använder mindre yta?
Du kanske föredrar mina artiklar istället?
Hälsningar
Robert

Jag tyckte inte du gjorde bort dig. Du hakade dig lite när du förklarade på ett par ställen. Men jag tycker jag förstod detta när du pratade och visade samtidigt. Mycket bättre än när jag läser artiklarna.
Men det är min åsikt som blåbär inom fotografering.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

De där var bra Robert helt en helt enkelt perfekt ,Kul att man nu har bredband oxå så att man kan se sådant här å de e ju de här som gör allt så mkt roligare nu har man en röst till dig oxå en mkt bra berättarröst oxå
mvh/bjorsa
Coolt! Du ska då alltid hinna först med allt… :) Snart måste jag ta upp kampen med dig… Jag ligger grymt efter med både artiklar och andra bra idéer.
Mvh // Johan

Tack för uppmuntran. Jag ska prova på en video till. Träning brukar ju vara bra. Om det blir uppskattat så kanske det blir fler videosnuttar. Jag har iof bara plats för 100 mb på min sajt så det kan aldrig bli några långfilmer, eller filmer som får ligga kvar några längre perioder.
Programmet var rätt dyrt och det programmet ligger längst ned på min shoppinglista.
Hälsningar
Robert
He, jäkligt bra! Speeda upp det lite bara.
Kanon bra! funkar perfekt.

Robert på den här sidan kan man lägga upp filmer http://www.youtube.com/ dom får vara upp till 100 mb stora .
mvh/bjorsa