Travare.. :P

såg att bilden vart välldigt suddig när jag satte in den.. 
divansson, bilder som är större än 800x600 pixlar krymps automatiskt av fotoifokus, och därmed blir kvaliteten sämre. Vi tar gärna del av dina foton här, men ett tips blir att du själv ändrar storlek till 800x600 så du slipper kvalitéförsämringen.
mvh Martin

divansson, det ser bra ut, jag skulle försöka hitta ett ställe med en så ren och fin bakgrund som möjligt.
Hälsningar
Robert
Om du inte hittar en lugn bakgrund kan du prova att böja dig ner nästan ända till marken. Då kanske du kan få himlen som bakgrund utan att det ser ut alltför mycket som grodperspektiv.
Vänliga hälsningar
Niklas

Bra tips Niklas, eller så låter man objektet stå på en pall ;)
Robert
#5 eller 4 pallar, en för varje ben. Kanske en för vagnen också… 

Ingn som har på kallblodstrav?

å tack för tipsen allihop :)
Divansson, det verkar som om banorna kring dig har mycket upp och nerförsbackar… i stridens hetta är det ibland svårt att få koll på horisonten, men det löser du lätt i något program…

finns det något vackrare än hästar? ibland undrar ja… :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
#12 Oja, fast det är saker som inte lämpar sig här :o)
mvh Martin

#12, kvinnor är vackrare, och hästar är vackert det med. Jag tänkte kombinera dessa skönheter och hoppas på att få låna både häst och kvinna till ett fotoprojekt.
Hälsningar
Robert

#15 :) fränt ;)

*putt*

#18 Tack.. :) Fin både häst och bild ;)

#18, jag tycker nästan att hästen försvann i bilden, lastbilen bakom dominerar.
Hälsningar
Robert

Är tvungen att hålla med dig robert.. det är en nackdel med trav, det är ofta många störande moment på inneplan…

#21 ja.. det är vel det som är svårast.. stora skärmar och sånnt..

#23 har du ju verkligen lyckats med! Synd bara på det lilla vita röret som sticker upp!
/Emma

#28 Jag kunde ta bort det men har inte gort det då jag inte är så intresserad av hästar. Var bara med som sälskap och passade på att prova et objektiv.
Tack annars.
mvh cecilia

#23-#27 fina bilder. den första där vart välldigt fin om man tog bort röret.. sieta bilden var fin också.. :) funkade objektivet bra tycker du då? ja tycker de funkade bra;) hehe

Toppen fint foto#31 och det blev ännu bättre när du tog bort röret.
//Kristin
Riktigt bra utan röret nr #31! Du fångade t.o.m med min uppmärksamhet som annars inte alls tycker hästbilder är intressanta!
/Emma

#31 bilden vart jättefin utan röret! :)

Tack för att ni tycket om den, trodde inte att den var så bra.
mvh cecilia

Ganska liten bild men kunde int få den större^^

RubHel fina bilder. ja.. det är ju svårt att få med olyckor och sånnt. det händer ju så snabbt att man inte hinner reagera.. men du lyckades få välldigt fina bilder :)
#40 fin :) ja var själv och tävlade på Bergsåker i sommras ;)

#46 jaha:) Kanske ses nångång^^
#23 Riktigt bra bild! :) Synd bara att det vita röret kom med på bilden.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#47 man vet alldrig ;)

#48 Tack I #31 är röret borta.
mvh cecilia

Björn Goop? Ginza dräkt och guldhjälm det måste väl vara han ^^

#62 haha, ja vet vem de är ;) Fredrik Linder.. :)
Cavello, Snygga bilder ;)
#72 Tack så jättemkt :)

#71 Självklart är det Goopen som kör .. :)

#75 oo.. alla travfotografers dörmhäst att få på bild ;) du har tur du.. :) snygg bild, synd att frambenen inte var "utstärckta.. men fin i övrigt.
#76 Jaa, haha :P Tack :) Jaa, det är synd på frambenen.
http://www.regret-nothing.com
#75 Toppenbild förutom det med benen. Jättefint ljus.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Fast jag är lite osäker på det där med vinkeln, tycker hästen ser lite konstig ut
http://www.regret-nothing.com
#79 Njaa.. Förra var bättre. :) Gillar inte vinkeln och bakgrunden är mycket mer störande här. Halsen och lite mer av frampartiet försvinner in i buskarna bakom. Tråkig beskärning.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling