Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 643 ggr
Essgarde
0

Fjäril

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var precis ute och fotade denna vackra, dock lite färglösa fjäril. För att komma så långt ner som möjligt var jag tvungen att ligga på backen och smutsade därför ner mina nya jeans, men det var det värt ^^, Så här blev iaf resultatet, efter lite justeringar i photoshop. Kommentera gärna!

MVH Fredrika

sumpen
0

den var fin tycker jag, hur ser originalet ut? =)

Essgarde
0

Tack så mkt. Här kommer orginalet

MVH Fredrika

Martin
0

Kul att engagera sig och jobba lite för en bild, men kanske skall du införskaffa "skogsklädsel" så du inte förstör dina nya kläder :o)

Jag tycker att du fått med fjärilen ganska bra, snygg blå färg på vingen. Dock tycker jag att det är rent för stort skärpedjup, grässtråna i bakgrunden är för tydliga och det blir ett rörigt och bökigt intryck.

Men det är förvisso en bra miljöbild om man tänker på att man vill ha miljön som fjärilen lever i.

mvh Martin

Essgarde
0

#3 Hehe, ja skogsklädsel kanske vore ngt :P

Ja, det är nog sant. Gjorde inga inställningar på kameran innan utan var bara glad så länge jag kunde ligga typ på fjärilen utan att den flög iväg. Jagade den nämligen en bra stund innan jag fick den att vara still ^^, Men ska tänka på det nästa gång jag stöter på Herr Fjäril

MVH Fredrika

Anna
0

Säger som #3 och lägger till; ta bort mer av förgrunden så den inte blir så centrerad i bilden!

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Essgarde
0

Så här kanske?

Anna
0

#6 Bättre :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se