hästfoto?
Hej! det är många här som gillar att fota.. undrade bara om det kanske skulle vara kul med ett Hästfoto.ifokus? Jag har märkt att det är några inne på foto.ifokus som stör sig på alla dessa hästbilder…
Vad tycker ni? eller stör det foto.ifokus i sin helhet? jag är lite "bing-bong" så förlåt om jag är konstig..
Jag tycker ändå inte att det är så himlans mycket hästbiler här inne nu, det kanske är för få hästfotografer för att starta hästfoto.ifokus?
http://www.regret-nothing.com
Det är ju en del hästfotografer här (fotar själv hästar ibland men inte i några mängder) så visst, men jag säger som #1, det är nog för få hästfotografer för att man ska kunna hålla en sån grupp riktigt aktiv.
Kram Hanna
Hanna

Jag fotar ganska mkt hästar, och jag tror nog att det finns en ganska stor del som gör det, men frågan är om det räcker? Annars låter det som en god idé :D
Jag skulle i så fall vara en flitig användare av hästfoto.ifokus :)

*putt* mer som tycker något? svara vid minsta lilla tanke!
Jag skulle nog också himla lätt hamna på en sån sida.. ;)
Jag skulle vara otroligt aktiv där + kunna vara Medarbetare. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ingen 18+ som kan tänka sig att mejla o fråga om man får starta hastfoto.ifokus?

putt
Jag skulle nog också vara aktiv där. Jag fotar inte så mycket hästar, men det händer ju när man har det intresset. :P
Skulle vara jättekul :) eftersom jag är nybörjare på hästfoto skulle det vara en möjlighet att lära mig mer.
Låter som en bra idé, men kolla först med Staffan om detta är möjligt, därefter kan ni välja ut en lämplig sajvärd.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Tycker det skulle vara kul och det låter som en bra idé. Och så måste jag säga att jag håller med #12, ett perfekt tillfälle att få lära sig mer om just hästfoto =)
Jag vet en som jag kan fråga ifall denne skulle kunna tänka sig att vara Sajtvärd!

kul att det är många posetiva till deta förslag ! :)
#15 Vem då? :P

Skulle vara jätteskoj!
Lägger aldrig ut foton här men skulle bli en aktiv Hästfoto-if:are då :D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#19 Du skulle passa bra som ev Sajtvärd! Och det tar ju minst 3 veckor för sajten att starta upp, så jag TROR inte att det ska vara något problem.
Det är roligt att det är så många som fotograferar hästar, då kanske man kan få hastfoto.ifokus att rulla på :)
http://www.regret-nothing.com
#21 Ja precis. Och det finns ju massor av olika kattsajter, så varför inte ett hastfoto.ifokus? :)
Ja nu har jag ialla fall skickat in en intresseanmälan, så vi får se vad som händer!
Jaqueline
#23 Vad bra! Låt oss veta när du fått svar.
Självklart!

Här har vi en till med stort intresse!

Här har vi en till med stort intresse!

Me to. :)=
Det blir ett hästfoto iFokus. =) Mer info går att få från Jaqueline!
Jag skulle också vara aktiv då :D Älskar att fotografera på hästar dem är så vackra att fotografera på :V
#30 Jättekul! Jag kommer säkert att kika in där, även om det kanske inte blir så mycket bilder postade där.
mvh Martin
Hej!
Som jag har förstått, ska det bli en hästfoto.ifokus. Dom har fått in 2 intresseanmälningar, och dom vet inte än vem dom ska ge den till. Gissar på att den andre är icerman84? Men oavsett så tar det ett tag att starta upp en nu sajt.
Jaqueline

Kul med ett hästfoto.ifokus !! 
Vad skoj att få upp ett hästfoto.ifokus. Jag kommer nog vara ganska aktiv där, om inte annat så iaf. komentera andras bilder.
Kram Hanna
Hanna
åh vad jag längtar :) jag som vill lära mej mer om det :D

Jag med! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Så kul. Då ska vi njuta av vackra hästbilder
Det skulle vara jätteroligt med hästfokus.info.se :) Skulle garanterat vara aktiv medlem.

Hästfoto.ifokus.se är på gång. så håll ut! =)
Toppen!

Strålande idé !
Ursäkta att jag säger det, men för oss som inte är intresserade av alla dessa hästbilder, så skulle det lyfta den här sidan. Varför inte ta med Katter,Illrar,och Hundar också :-) Då blir det ju helt plötsligt " DjuriFokus"
Hälsningar Hasse

Toppenbra! :D
Nu finns det ju ett "Hästfoto.ifokus" :D
#44 Ja, fast den är inte lanserad ännu! =)
#45 - Jaoo, men ändå ;D Heheh :)
Hästfoto.ifokus lanseras 5maj! Men ni är endå välkomna att skriva i forumen!
Hälsningar
Jaqueline

:D då var visst iden inte så dålig då? ;D
Känner att mitt första inlägg i den här tråden blev lite "anti-hästfoto.ifokus" men jag tycker det är jättekul att det öppnas :)
Möjligheten finns ju att jag lär mig fota hästar med lite experthjälp ^^'
Kram Hanna
Hanna
Puttar upp så att det blir fler medlemmar!
www.hastfoto.ifokus.se " rel="noopener noreferrer" target="_blank">www.hastfoto.ifokus.sewww.hastfoto.ifokus.se " rel="noopener noreferrer" target="_blank">