(M/H) Rygg/arm
Vad vill du visa med dessa bilder? Gissar att du är ute efter att framhäva ryggtavlan på översta bilden.
Där blir det fel med det infallande ljuset, killen är vänd mot kameran och ljuset faller från sidan vilket ger konstiga skuggor och ögat vill titta ner till högra hörnet.
På den svartvita bilden känns ljuset bättre men skulle inte skadas av att försöka få fram killen händer mer.
Hård kritik var det 
Vad jag har förstått så är det inte en enkel sak att få en musklad kropp bra på bild.
Gillar dock den undre bättre.
Hehe, uppskattar hård kritik - det är då man lär sig vad man ska tänka på nästa gång man fotar =)
Första bilden är att framhäva ryggtavlan som du säger, hans muskulatur och tatuering, har aldrig tänkt på att ögat vill titta ner mot höger faktiskt förut. Ljuset var svårt att tillfredställa i det rummet vi var på, jag ville ha en ljus bakgrund och ett ljust rum däremot så var solen ganska stark den dagen vi fotade. Men ska tänka på det nästa gång!
Nej det är inte lätt att ta muskel-bilder! Vi tog massa bilder och det är dem här två som jag anser blev bra. Men går ju alltid att bli bättre med tiden =)
Tack för kritiken =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Man blir väldigt hemmablind på sina egna bilder, men lycka till nästa gång och lägg gärna upp de här igen.