Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 1052 ggr
felixhaljeskog
0

(H) Svartvit/färg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En humla jag fotade på någon slags blomma i sommras, gjorde nyligen om redigeringen så bara humlan och vissa strån hade färg =)

Hård kritik tack ! =)

Newman
0

Färgen på stråna gör mig bara förvirrad. Skulle hellre bara haft färg på humlan :)

felixhaljeskog
0

hehe okej, tyckte de blev så vanligt med bara humlan det var därför jag gjorde färg på stråna också =) Men tack !

Newman
0

Hehe, ja det är ju inte alls säkert det är bättre! Det var bara en tanke :). Man ska aldrig fastna i gamla tankebanor så det är bra! Nu när jag kollat på den några gånger kanske jag tar tillbaka det jag sa. Jag har fortfarande svårt att fokusera på humlan, men det har kanske med något annat att göra.

felixhaljeskog
0

hehe okej :P skulle kunna tro att det har med blomman längst fram på vänstra sidan att göra, för den tar upp en del uppmärksamhet, men när jag klippte bort den så vart bilden sämre tycker jag :/

Newman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu får du ha överséende med den värdelösa kvalitén eftersom jag beskurit din 600pixlar breda foto.

Såhär skulle jag vilja ha det :). Det som störde mig var inte blomman, utan dels de oranga längst till höger, men också att det var ett tomrum under humlan, och sen fortsatte blomman.

felixhaljeskog
0

själv tycker jag det blir alldeles för nära, skulle nog bli bättre om man bara beskärde så att det gröna i högra hörnet går bort :P