Gammal båt
Den här bilden var bland de första bilderna jag tog med min systemkamera som jag fick/köpte för ett år sedan. Jag tog den när jag och en kompis var ute och fotade på mitt landställe och kommer ihåg att vi verkligen älskade den. Tycker fortfarande att den är ganska fin, är däremot inte så van att fota sånna här typer av bilder så skulle vara kul att veta vad ni tycker! Bra/mindre bra saker med den?
Tror inte att den är redigerad nåt.
Tack på förhand!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bilden är väldigt sne, den skulle bli mycket bättre om du rättade till den. :)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
ojdå, det har jag inte ens lagt märke till :O Tar och fixar det direkt ;) haha!
jättefin, skulle dock beskärt bort löven, gjort den svartvit och dra på mycket konbtrast :)
Okej, kan prova det! Drog på mycket kontrast utan att ta den svartvitt först, blev inte bra alls. Flera färger smälte ihop, t.ex. himlen blev helt vit ;)
#4 jag tycker verkligen inte att man ska beskära bort löven! :D tycker det blir som en ram, lite mer mysigt :)
Håller med #6, - inramningen ger mer djup åt bilden, skapar rumsuppfattning - tror bilden blir lite "platt" annars.
Jag skulle nog leka lite i kurvor och få lite mer kontrast och ljus i vattnet och stranden. Tror det kan tillföra mycket!
Andra bilden var bättre eftersom du rätat upp den, men den skulle nog varit finare om hela båten var med på bilden.
Den är också ganska mörk.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack alla!
# Ja, såg nu när jag va inne på en annan dator att bilden ser väldigt mörk ut.. :S Ska försöka fixa till det ;)