Visitkort
För några veckor sedan gjorde jag visitkort till mig själv. Förra veckan gav jag mitt visitkort till min hörfrisörska, och berättade att jag gärna fotograferar bröllop.
Nu tyckte hon att mitt visitkort såg bra ut (!?) så hon bad mig göra något till henne.
Här är resultatet, ser det bra ut?
Hälsningar
Robert
Jag tycker det ser lite "billigt" ut om det bara är bakgrund + färg… På visitkort ser jag gärna något mer mönster - en linje, ram eller liknande.Men bakgrunden i sig var riktigt snygg :)
//Jonas
Jag är inte så tilltalad, men jag tycker sällan om visitkort med fotobakgrund..
Bakgrunden är väl OK, men vad betyder den? Personligen gillar jag inte färgen - men den kanske ska associera till hår…?
Sen tycker jag kortet har för lite info. Hur vet man att det är en frisör?
(Sorry hittar inte den där positiva avslutningen…) 

Tack för kommentarerna, de uppskattas - de är uppmuntrande. Jag känner mig urusel som designer, idéerna finns där i huvudet men när jag lägger in de i Photoshop så blir det inte bra. En bit att jobba med helt klart.
Billigt, hade jag inte tänkt mig.
Hälsningar
Robert
#3 Drömtolkning - kul! Jag har gått på kurs för några år sedan. Spännande och användbart…
När får vi se sajten dromtolkning.ifokus.se?
#5 Jaa du, startar du sajten så kan jag vara en av värdarna men fotointresset är större hos mig så jag vill lägga mest tid på det. All tid helst 
Hihi, jag har redan en sajt…
Så om vi bara hittar en värd så kan vi erbjuda två flitiga skribenter…
Sorry, Robert - dumt av mig att förstöra din sträng…
Ett förslag till visitkortet. Använd bakgrundsbilden som en inramad bild på kortet…?

Du ser AndersE, här är medarbetarna trogna och tar fotointresset seriöst, du får headhunta på annat håll ;)
Robert