Kritik pa bebis
Hej! Har kommer en bild som jag tog i mitt sovrum, bredvid ett fonster. Min andra dotter apade sig for att fa Milla att titta och skratta. Skulle uppskatta kritik pa helheten, men ocksa pa kvaliten: vad tycker ni om kontrast, den svartvita konverteringen (bilden var tagen i farg), bakgrund etc.
Tack pa forhand!
Anne

Grymt härlig bild. Gillar verkligen närvaron hos bebisen. Funkar väldigt fint i svartvitt och bra skärpa

Jättefin bild!:) gillar hur ljuset faller på henne och även att man får se lite av det virkade överkastet, det ger bilden en lite vacker gammaldags känsla. Den ska du vara nöjd med:)
Det enda jag kan anmärka på är att det ser ut som om du lagt oskärpa på bakgrunden? jag tycker mej se (men jag kanske inbillar mej) lite ojämnheter i kontererna på bebisen, ryggen, armen. så det hade man kanske isåfall kunnat göra ännu lite mer nogrant:)
//anna
Underbar bild på en underbar bebis…
Jättefin bild! Jag skulle vilja ha lite högre kontrast, nu känns hela bilden lite väl grå. Kanske testa något annat sätt att konvertera till svartvitt, och se hur det blir?