Foto iFokus

Foto

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1227 ggr
rebz
0

Säljes: iPod nano 6:e generationen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Ska flytta hemifrån om 1-2 veckor och är i behov av lite extra pengar. Säljer min blåa iPod nano 6:e generationen 8GB. Jag har bara använt den 5 gånger men min lillebror lyckades tappa den när vi skulle packa ner den i sin "ask" och det blev då en pytte liten spricka i den svarta delen av skärmen. Sprickan är inget man tänker på och den påverkar inte iPoden något överhuvudtaget. Blev kanke några små repor på baksidan men inga större skador så att säga. Innan så såg den ut som ny så :). Och den fungerar precis som den ska. Jag testade den när jag uppgraderade programvaran på den för ca 1 månad sen så allt ska fungera precis som när jag köpte den :)

Det som följer med är: hörlurar, usb-kabel, all musik som är på, iPoden och förpackningen. Har packat ner den i sin lilla "ask" och packat den med bubbelplast och kartong. Så den är redo att åka ner i ett vadderat kuvert och skickas till köparen.

Bifogar en bild på hur den ser ut på skärmen och den lilla sprickan är uppe i vänstra hörnet. Var tvungen att vinkla den för annars så skulle man inte se den på kortet :P.

Hade tänkt sälja den för 1000kr innan skadan. Så nu blir den din för 600kr och det är inklusive frakt!

Maila mig på: rebeccajarnefjord@hotmail.com eller skriv här vid intresse.

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

[Fibbe]
0

Tänkte du sälja den för 1000? Den kostar ju 1000 ny på webhallen Skäms

rebz
0

Det var för ca 3 mån sen. Har inte ens en aning om vad webbhallen är. Jag köpte den för ca 1,500 förra året. Är du inte intresserad utan är ute efter att hitta sidor s m säljer billiga ipods och förstöra för mig så är det så onödigt att du yttrar dig. Själv köper jag inte sådan teknik från internetsajter som inte har känd markbutik man vet aldrig vad man får. Så om du inte är intresserad så får du gärna hålla dig utanför!!

Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm

[Fibbe]
0

Det var inte meningen att förolämpa dig. Webhallen är en stor butik som finns på större orter. Såg en nano där senast jag var dit.

Var väl snarare för att hjälpa dig sätta ett realistiskt pris för att få den såld. Folk som köper saker vet vad dom kostar…

rebz
0

#1 att tillägga. En blå nano på 8GB kostar 1000 REKONDITIONERAD. Det är inte helt ny utan de har fått in den och fixat iordning den så den är på ett sätt begagnad. Den kostar ca 1,300 ny på den sidan! Kan även säga att kvittot finns med och det är garanti kvar fram tills i slutet på dec.

[arlington]
0

Gäller garantin trots skada då? Händer något med den kan de skylla på att den blivit tappad tidigare trots att det inte orsakat felet.
Det är väl den huvudsakliga frågan jag skulle ställa om inte min musikspelare fortfarande fungerat och jag var intresserad.
Ett tips annars är att sälja den på Tradera, går nog snabbare än här. :)

Beakta att jag inte försöker vara oartig, detta är bara en grej som är viktigt för alla som är sugna på att köpa din. Hoppas att du får sålt den i varje fall, lycka till! :D