Foto iFokus

Foto

Etikettutanför-ämnet
Läst 1627 ggr
VAASHii
0

OT: Panduros tävling!

Hejsan!

Jag är med i den här tävlingen på panduro och jag VET att jag skulle kunna platsa i topp tio! http://www.skapanytt.se/

Här är mitt bidrag; http://www.skapanytt.se/gallery/photo/382

Jag behöver nu all hjälp jag kan få! Rösta på mig genom att "gilla" mina drakar! :D

Tusen tack!!

(Man behöver inte rösta på mig om man inte känner att jag förtjänar det. Man kan även rösta på flera stycken om man vill det!
Men jag har jobbat på dem ett bra tag iaf och är nöjd!)

majlar
0

Dom var snygga. Jag har röstat.

Ylva-Li
0

Jag brukar oftast inte rösta när folk ber om det, men WOW! De där var ju döläckra! så du fick min röst iaf. ;)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[Doglovers]
0

Riktigt snygga. Men tyvärr, jag gillar inte sättet du vill vinna på.  Hade varit annat om du bara lade in länken och man själv fick välja. Vore intressant att få se alla andra bidrag också så man kan jämföra.

Lycka tillSkrattande

Gips
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mycket fina, men själva fotot var inte speciellt märkvärdigt tycker i varje fall jag och det är ju det som är i fokus ;););)

VAASHii
0

Jag har ju lagt in länken till tävlingen med Doglovers? Välj själv om du vill rösta på mig eller på andra..
Den första länken är till de andra bidragen..

Men nu bad jag ju de som vill rösta på Mitt bidrag att göra det. :P

Och Gips, det är i Off-topic jag lagt denna tråd. Det handlar inte om fotot, det handlar om det jag har skapat :P Ville inte ha kritik för fotot.

Meningen med tävlingen är tydligen att exponera tävlingen och sin länk och försöka få röster. Vilket jag nu försöker göra ;D

VAASHii
0

Men tack ni som har röstat!
Jag gillar inte alls den här sortens tillvägagångssätt att rösta, med att spamma sin länk och använda sig av facebook. Men jag känner att jag skulle kunna hamna i topp tio, där många av bidragen var/är .. inte så välgjorda.

Men ja, jag har försökt iaf! Chilla lite med den irrelevanta kritiken tack!

VAASHii
0

Putt! :D

VAASHii
0

Tack till er som röstade på mig! :D Hamnade på 10:e plats ^^ <3

[Woozy]
0

Skrattande