Hähä, skön bild på sveriges mest fotade vovve
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
;);););)
Såja, äntligen en kanonbild från dig igen. Jag har sett actionbilder i skogen, jag har sett foton från stranden och en mängd andra bilder från dig. Jag har själv hund och ser den dagligen i vardagliga situationer och reagerar inte nämnvärt på sådana bilder. Misstolka inte min kritik nu för alla bilder du tar är fototekniskt jättebra men jag har saknat det lilla extra.
Här har du verkligen lyckats. Du har gått imot reglerna lite och fotat uppifrån och ned men när det är en så pass ovanlig posé på hunden så förstärker det bara det hela med bra vinklar.
Hunden måste vara en proffsmodell vid det här laget och det syns på denna bild :D Ena tassen avslappnad och den andra så man ser trampdynan, jättebra. Sedan verkar gravitationen göra sitt med kinder och annat "häng" i ansiktet så hunden ser lite annorlunda ut.
Du har lyckats mycket bra med exponeringen också då det är lätt att svarta detaljen gärna faller bort men här är det mesta med.
Bakgrunden är jättebra i detta sammanhang och drar inte ögonen bort från vovven. Jag tycker att allt är verkligen jättebra i denna bild utom en sak och det är skuggan mellan frambenen. Kanske svår att få bort men jag hittar inget annat att anmärka på.
Grattis till en jättebra bild som jag fastnade för på en gång jag såg den. Klappa modellen ett grattis också för det är den värd när den står ut med dina blixtar hela tiden ;).
Fortsätt i denna stil nu och inga photoshoppade stjärnor, för det är den här klassen du spelar i.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack för den mycket utförliga kommentaren;);) Ja jag borde kanske vara lite mer sparsam med vilka bilder jag visar, vissa är rent kassa. Men jag tror på att ska man få kvalitet på ett fåtal bilder, måste man även plåta en massa och då får man ju ett antal mindre lyckade på köpet..;););) Sedan är det ju sällan fel att höra vad andra tycker om bilden, de brukar bedömma bilden bättre än fotografen ofta;)
#4 Nja, det kanske är andra som tycker att de "vanliga" bilderna du tar är jättebra, jag kan bara svara för mig själv :D. Så fortsätt att visa vad du tycker är bra, låt inte mig bestämma :D