Fotoutmaning #10 "SORG"
Först och främst vill jag tacka så jättemycket till förstaplatsen, glädjer mig väldigt! Ja, och som jag förstår det så var det min tur att vara domare. Jag har valt temat "Sorg" som motsats till tidigare utmaing("Glädje"). Hoppas detta kan passa sidans kära medlemmar :) Tävlingen kommer att avslutas lördagen den 21/4. Lycka till!
Tidigare ämnen:
Utmaningen #1 Något gammalt
Utmaningen #2 Något ungt
Utmaningen #3 Solljus
Utmaningen #4 Kyla
Utmaningen #5 Bekvämt
Utmaningen #6 Mod
Utmaningen #7 Vårkänslor
Utmaningen #8 Människor
Utmaningen #9 Glädje
Regler
Posta ett foto som ni tycker representerar temat.
Max storlek är 800x600 pix.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnarna" och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna".
MVH Fredrika

Åh vilket spännande tema, tycker verkligen man får jobba med de grå med alla olika teman som dyker upp i dehär trådarna :)

Okej, Då kommer min sorgbild här. Behöver nog ingen förklaring.
(Använd gärna länken under, där är den är iaf lite större)
mvh anna

# 3 - wow! Vilken bild!! Tog du den i ett svep - den ar ju for bra for att vara sann!! Vad har hant med stackarn - kanner verkligen for honom!
#4 Tack för det. Ja, vad som hänt med honom/henne vet jag inte. Det är taget på sensommaren så jag antar att vädrets makter har tagit en del av vingarna på den stackarn. Tog nog fler bilder på humlan men på den här tycker jag man ser förintelsen av vingarna bäst.

#3 Har alltid gillat humlor, man känner ett litet sting i hjärtat när man ser den lilla saken…
#8. Ja dom är rätt mysiga förutom då man trampar på dom barfota, då ilsknar dom till.
Ni andra vill jag säga att har jättefina bilder. Man blir lite allvarsam av den här utmaningen

#7 Wow!

#7 underbar!

"Upp"

*Putt*
http://www.regret-nothing.com

Sista dagen att lägga upp sina bidrag, fler bidrar vill jag ha! :D
puttar

#25 Tyvärr är det för sent att lämna in bidrag nu, men var gärna med i fotoutmaning #11 som vi hoppas kommer snart!
MVH Fredrika