Den första båtturen.
På påsklovets sista dagar la pappa och jag i båten.
Jag kunde självklart inte låta bli att ta med kameran.
En sådan underbar dag blev det en hel det härliga bilder.
Tyvärr har jag bara ett 18-55mm objektiv så bilderna är inte så nära, men jag blev nöjd iallafall.
Jag skulle vilja ha kritik på dessa tre bilder :).
MVH Katta
Ps. Jag visste inte vilken grupp detta inlägget ska ligga i, men jag hoppas det blev bra :). Ds.
#0 Jättehäftigt fångat! Verkligen en annorlunda bild. Hade nog velat se den större, annars bra komposition. Ser oskarp ut på fågeln.
#1 Är fin, läckra färger. Horisonten är tyvärr sned åt vänster. Jag hade nog placerat svanen högre upp i bild och mer till vänster.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ingen som har något mer att säga? :)
Super snygga bilder. Gillar att vattnet blir så blått och att svanen i #1 och #2 bryter av så bra mot det blå. I #0 skulle jag så som Anna säger velat ha mer skärpa på fågeln, för övrigt är det bra fångat, det kunde blivit värre (vågar inte ens tänka på att jag själv skulle försöka mig på att fånga en fågel på det sättet XD).
Tycker du borde räta upp horisonten i #1 också, det stör en hel del tycker jag att den är sned och att justera den går snabbt i photoshop.
Kram Hanna
Hanna

Hej svejs!
1 o 2 skulle bli riktigt snygga om du klipper bort ovre delen av bilden och bara har svan o vatten. Sarskilt pa 1 ar vattnet riktigt vackert. Less is more - tycker jag…

Ingen bild på båten? =/