Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 723 ggr
Gips
0

(M)The sun wont go down on Gips!;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

Gips
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

putt här är senaste versionen..

Ylva-Li
0

Åh tycker det är så synd att ingen kommenterat än! Jag fullkomligt älskar dina bilder Gips! Brukar se dem på Fotosidan också. 
Jag gillar kompositionen i den här bilden. Även att hunden (som är den som heter Gips va?) inte tittar direkt in i kameran, utan man blir lite nyfiken vad h*n ser för nåt spännande. 
Jag ser skillnanden i version 1 och 2, men vete sjutton vilken som är bäst. Flört Först såg 2 lite för ljus ut, men när man öppnar bilden är det ok, så ptja.

Det eeenda som jag kan komma på att kritisera på, är blänket i ögonen. Det stör något tycker jag. Mest för att det är ett sånt skarpt blänk. (menar den vita pricken ifall det är otydligt. Glad
Men då har jag verkligen petat lite för att hitta nåt att anmärka på.
Blev faktiskt lite förvånad att du la den på medium. Hög hade jag nog gissat på. Då dina bilder alltid är väldigt proffesionella och du verkar veta vad du gör. Glad

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Gips
0

Tack så väldigt mycket, ja denna är en av mina favoritbilder;) Blänk i ögonen blir det ju av blixtar som jag haft 2st till denna bilden. Hon tittar på en boll som ligger på fotoväskan som jag lade där för att hon skulle titta ditåt;)

Ylva-Li
0

Ja det blir ju det. :) Men som sagt, det stör inte jättemycket. Det kanske är nåt man kan redigera bort isåfall. Men inte direkt nödvändigt. Skrattande

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

soren-p
0

Som vanligt underbar bild!

Gips
0

Hade jag haft softboxarna på blixtarna hade det blivit snyggare reflektioner men orkade inte bära på de ute..;););)