(M) Gräs med himmel
om jag får vara ärlig så ser den rätt tråkig ut om man inte klickar upp storbild ;)
vilken fin bild !
Rent fototekniskt tycker jag att det är en fin bild. Bra skärpa, kontrast, färg osv. Den lutande horisonten vet jag inte riktigt om jag tycker om men bilden kanske blir tråkig om du rätar upp den.
Någonting som stör är gräshopen högst upp till vänster. Kanske är värt att beskära bort dem?
Förresten, efter jag tittat på den lite mer så gillar jag ljuset mer och mer. Fotot verkar vara taget 11:15 och det är väl inget gyllene tillfälle och få till rätt ljus. Men här ser det ut som ljuset kommer från en lägre källa än solen. Har du anvät reflexskärm?
Härliga färger och fint ljus. Jag skulle nog vilja se horisonten rak. Annars är bilden bra.
#4 nä det har jag inte andvänd. men jag har redigerat den lite också så det kan väl vara det.
jag märkte inte att horisonten var sne men det får väl vara det "speciella" med bilden ;) haha
tack för kritiken!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Väldigt fin bild! den skulle passa jättebra som bakgrundsunderlägg på datorn och om du kan photoshop kan man alltid lägga till en massa effekter som gör den mycket livligare!
Annars tycker jag den är mysig och härlig sommarbild ^^
tack! hah jag har den faktiskt som bakgrund xd
tack tack :)
Sååå fin! :) Du tar så fina kort!
öhöhöh det är ju du som tar fina!! finare än mig iaf!
Jättebra bild!
Tycker inte att horisonten stör så mycket då gräset är rakt och det känns som att det kompiserar upp horisonten. Faktiskt så märkte jag det inte först, vilket ju är ett bra tecken. 
Jag skulle antingen klona bort gräset längst upp till vänster, eller beskära bort det, det är det enda som stör lite.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
okej tackk!!! :D