Självporträtt - posta egna!
Fick en timme över idag och lekte lite i studion. Modellen fick bli jag denna gång.
Posta gärna egna självporträtt :)
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
Äh, fegisar 
Medarbetare på foto
0om man har tagit kort på sig själv i en spegel bara då, fungerar det? (a)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Det är klart. Fri tolkning!
Medarbetare på foto
fast jag tror jag ångrar det där, dom va suddigare än något annat.. nästan så iaf, och jag har nämligen inga andra eftersom att jag precis har färgat mitt hår blått så jag har inte orkat ta nya bilder 
Medarbetare på Djurfoto
Deklol vilken kul idé!
Jag ska försöka åstadkomma nåt framöver, om än inte lika seriöst och allvarligt som ditt 
Cinna hum hum du är väl ingen häst? Snarare en människa som älskar hästar 
/Désirée
Man ser Cinna reflekteras i hästen öga. tror det är det som är poängen… 
#7 Tack, aha det är jag som är ett blindstyre som vanligt 
/Désirée
#5 Kreativt!
Har också en "liknande" bild jag tog förra året, eller när det nu var…
Medarbetare på foto
Nice bild… 
Är det en nytvättad bil?
#7 Yep!
#8 Det är lugnt! Jag var själv inte medveten om vad som fanns på bilden förrens jag drog upp den i datorn
#9 Tack! Tänkte bilden kunde komma till användning någon gång iallafall.
ah, okej, vi kör väl på detta..
när jag skaffat mig ett stativ lovar jag att bilderna inte ska vara tagna inne på en toalett, inte vara suddiga och inte ska jag ha min kamera framför ansiktet då heller.. men äkta kärlek går ju inte att lämna ifrån sig (;
Medarbetare på Djurfoto
Jag och två kompisar har ett fotoprojekt, vi ska ta en bild i veckan i ett helt år, och varje vecka har ett nytt tema.
För några veckor sen hade vi tema Fantasy och då tog jag den här bilden.
Textur: sirius-sdz
Johanna - Instagram
#14 fräckt. Har ni lagt upp dom andra någonstans?
Medarbetare på foto
#15 Tack. Ja, vi har en Flickr-grupp där alla bidrag läggs upp, där är det väl enklast att följa alla tre samtidigt.
Johanna - Instagram
#16 aha häftigt. man borde syssla mer med sånt… :P
Medarbetare på foto
Denna tråden dog visst ut.
Synd det hade varit kul att se folks tolkningar på självporträtt.
Riktigt snyggt!
Gillar verkligen åna "high key" bilder! :)

Gammalt och inte speciellt bra, men bättre än inget. Spelar inte gitarr egentligen men tycker om stämningen intrument ger i bilder
Observera att sminkningen är ett experiment, skulle inte orka sminka mig så i verkligheten…
Mitt självporträtt är väl bara sådär tolv år gammalt. Det var en av de första bilderna från min Epson PhotoPC 700, här lätt beskuren. Jag lade kameran på ett bord, lite snett understödd så den riktades uppåt, och klättrade sedan upp under lofthyllan. Jag minns tydligt hur de där 6-8 sekunderna av självutlösarens nedräkning som var kvar efter klättringen kändes väldigt långa.

Den kommer jag ihåg, på elevhemmet i Järna. Är det verkligen så lite som tolv år sedan? Det verkar nästan som en evighet. Det har runnit mycket vatten under broarna sedan dess.
#38 Förstår helt klart vad du menar, själv är jag verkligen inte bra på det där xD Men ett 50 f.1.4 (eller 1.8) och fjärrutlösare skall införskaffas snart ^^
Här är iaf en bild jag tog förra helgen, behövde lite nya bilder till ett projekt (:
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se
Tänkte bara visa, detta fotot som var urkasst i ren fotokvalitet-perspektiv, men om man redigerar med gamma-ljuset, så blir ögonen så jäkla vackra, inte sant? :D
#41 Fin :) Helt olikt dom bilder du brukar ta på dig själv :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
42:Tack sötnos, få se på dig? 
Här kommer mitt självporträtt! ;)
Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg
ALEA IACTA EST
Kul att någon bumpade upp denna. Slänger därför in en nyare på mig i studion :)
Medarbetare på foto
Såhär kan det gå när man försöker ta självporträtt och har en väldigt pussglad vovve..
Inte särskilt lyckad, men jag gillar bilden ändå. 
#50, härlig bild!
Jag brukar inte gilla att sätta upp bilder på mig själv men här är en som kan funka.
Bilden är tagen för ca 1 år sen med en Nikon D60 utan objektiv, med 30 sekunders exponering och iso 1600. Istället för objektiv använde jag ett "Hålkameraobjektiv", d.v.s. ett kamerahuslock jag modifierat lite - borrat ett 10mm hål i, tejpat fast en tunn aluminiumplåt skuren ur en ölburksvägg över hålet, och gjort ett pyttelitet hål i det, ca 0,3mm i diameter, och använt det istället för ett objektiv. Hålet motsvarar ett bländartal på ca f/130 och ger oändligt skärpedjup. Kul att leka med ibland. :-)
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag & reflexskärm :)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
Jag hade tråkigt på hotellrummet en kväll och tog denna bild med min HTC Desire S liggandes i sängen.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Här är ett till på mig, lite raffsigt gjort och fotat. =)
Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg
ALEA IACTA EST
Jag för typ 1-2 år sedan skulle jag tro 
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
what I never got told
Ett självporträtt till en uppgift som löd precis som rubriken på den!
lägger in en till då, eftersom tråden bumpades upp :)
Medarbetare på foto
#68 Action i vilda västern! Mycket kreativ bild som förstärks av motljuset. SNYGGT!!
Skulle försöka få en bra bild på mig och min kanin, men har man ingen fjärrutlösare och med en galen kanin brukar de sluta dåligt. xD
Först sprang han iväg sen blev de väll ett någerlunda bra :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Tråden blev väldigt lång, men fortsättning finns här!