Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 489 ggr
CarlS
0

Kan nån fyller 20!

Ja, eller Canon som den heter, kameran.

I år firar Canons system EOS 20-årsjubileum. Under de senaste två decennierna har EOS utvecklats till att bli världens mest flexibla och omtyckta  kamerasystem.  EOS står för en pålitlig teknik, oavsett om du är yrkesfotograf eller nybörjare med systemkameror.

Kan nån så kan Canon! :)

Abico
0

Grattis, eller vad man nu ska säga ^^

Hanna 

CarlS
0

Jag är betald av Canon…nej, skämtar bara. Tyckte bara att det var värt att nämnas. Sedan kör jag ju med Canon EOS själv och är så nöööjd så. :)

//CarlS

pyrst
0

Hej svejs! Har en Canon EOS 300D - fyra ar gammal och otroligt antik! Men som jag alskar den! I forra veckan blev varje bild jag tog tackt av sma sma prickar - misstanker damm pa sensorn. Den ar inne pa service och haller andan. Kan inte tanka mig en battre kamera!

Essgarde
0

nemän, där ser man! Själv har jag en Canon EOS 350D som jag nu ägt i ett år. Är supernöjd med kameran så här långt. Har dock inte lärt mig alla funktioner på kameran än, men det kommer nog. Överraskningar är ju alltid kul :D

Celia
0

Jag har också en 300D och det blir återigen en Canon när jag byter upp mig! Kanske passar bra nu till deras jubileum :)

Mvh, Cecilia