Kreta (semesterfoton)
Nu har jag kollat igenom nästan alla bilder och jag har hittat några som jag gillar lite extra mycket. Jag är absolut inte särskilt bra på foton men ibland får man till några som är riktigt bra. jag vet inte. säg gärna avd ni tycker om dessa :D
Detta är i ena kanten av Chania. vi gick förbi denna 'sak' när vi skulle ut på piren och ända ut till fyren. :)
suck, jag kan inte göra något åt att de vänder sig. de är åt rätt håll i min dator och sen vänder de på sig när jag laddar upp dem…. men man ser i alla fall..
-----
Här åkte vi upp i bergen. Där fanns det en envägs tunnel. Och så som de kör i grekland så var vi tvungna att chansa hur många gånger som helst. sen att vi körde en buss med 9 pers i… det var läskigt!
När vi kommit fram till vårt mål uppe i bergen och skulle börja våran vandring i en ravin så var jag redan då trött för värmen.
Efter att ha gått i 1,5 timma så är alla trötta och vattnet var nästan slut. Vi var ändå nästan framme. Jag började bråka med min mamma. (haha) och de gick i förväg medans jag satt på en sten och tjura. När mamma ropade att jag skulle komma så såg jag denna blomma. Jag tog endast ett kort på den.
hade jag haft tid och faktiskt kollat vart jag hade fokuspunkterna så hade den nog blivit ännu finare.
jag har inga fina bilder på sköldpaddorna. Vi hittade dem av en slump faktiskt. jag trodde att de skulle vara i mitten på sjön ungefär.
Vi skulle leta efter en geocache som var på andra sidan sjön. Så vi tänkte gå runt sjön. Vi hittade en liten bro bakom en reasturang som var väldigt gammal. såg mer ut som en sluss kanske. Vi trodde att sjön slutade längre bort men den fortsatte bakom några buskar/träd. Nedanför bron låg alla sköldpaddor vid ytan och solade och alla små sköldpaddsbebisar simmade runt som galna.
lite kort info om geocache; Människor i hela världen lägger ut 'skatter' runt om i världen och lägger ut GPS kordinater och ledtrådar på en hemsida så man kan hitta dem. De ligger bara på platser som är värda att se. det var därför vi åkte till denna sjö.
putt
är det ingen som har något att säga? det är ju alltid så här. . .
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gillade ljuset i bild #2! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
tack :D