Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 609 ggr
Danke
0

Bild på tv:n....?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satte och lekte lite med nya kameran, testade med slutartider och bländaren. Fick en ide att tag ett foto på teven…..

Resultatet blev lite oväntat, det brukar bli dåliga bilder men den här blev lite speciell… Eller vad tycker ni?

neonrosa
0

Speciell vet jag inte… Ser bara ut som en bild  på tv:n, helt enkelt.

Anna
0

Ger mig tyvärr ingenting…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Martin
0

Jag gillar dubbelansiktet, den leende flickan i den "stora" flickans högra (vänstra för betraktaren) ansiktshalva. Ser dessutom ut som att de delar ögat…

Är bilden verkligen tagen mot tv'n, inte manipulerad? Den ger mig massvis med tankar. Tjejen i den blå "inpackningen" (det är väl ingen direkt burka, men jag finner inte namnet nu) ser allvarlig ut. Möjligen är jag förutfattad i mina meningar, men hon lever ett ganska strikt liv, får inte visa så mycket känslor. Möjligen förtryckt av religion & kultur (enligt våra normer). Men inom henne finns den leende flickan, flickan som drömmer och fantiserar precis som alla människor. Oavsett vad omgivning tycker.

Jag tycker som sagt det är en spännande bild.

mvh Martin

Danke
0

Bilden är inte manipulerad, testade bara med längre slutartid mot teven och fick detta roliga resultat. Det blev en rolig effekt tyckte jag så därför satte jag upp bilden här på skoj. Tydligen så ser inte alla fenomenet?

[Quellii]
0

Jag gillar den, den är ovanlig och det var häftigt "fångat" ^^ Precis rätt ögonblick :)

j114
0

Jag tycker den blev jätte häfftig!  Jag håller med Marnyman! Jag fick exakt den kännslan. Det ser helt klart ut som en manipulerad bild, villket gör den mer häfftig eftersom den inte är det! En sån där bild man inte kan sluta titta på. Kanske skulle blivit aningen bättre om du använt stativ, eller ställt den på bordet.

Jaqueline

Mandrakonian
0

Regler är till för att böjas! gillar din bild massor får mig att tänka och ger mig nya idéer. Mvh/Mandrakonian

Danke
0

#6 Jo den skulle ha blivit mycket bättre med stativ eller kameran på bordet, men det var inte meningen att ta en bild på teven. Det var bara stunden infall att testa med lägre slutartid på en tvbild, nu vet man hur det kan bli med lite tur….. eller otur eftersom man inte använde stativ??