Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 382 ggr
Robert
0

Ny "Temavärd" - mihe!

Vi sitter och skålar här på redaktionen över vårt nytillskott, mihe.

mihe kommer att hjälpa oss med att vara temavärd här på Foto.iFokus. mihe kommer nu under våren drar igång olika teman en eller flera gånger i månaden. Vi andra fotografer tillika medlemmar får haka på mihes teman.

Jag är säker på att mihe verkligen skulle uppskatta att du hängde med i de olika teman som presenteras här av henne.

Din aktivitet och medverkan är för oss här på Foto.iFokus vår enda drivkraft till att fortsätta med vår aktivitet. Jag ser fram emot fortsatt ömsesidigt samarbete.

Tack för att du är medlema här!

Bästa hälsningar

Robert

johan
0

Kul! Våren är så inspirerande att vara ute och fota så det blir nog inga problem!

Mvh // Johan

Thea
0

Jätteroligt! Det ger en extra inspiration för oss nybörjare på fotografering. Ser med stor entusiasm fram emot dessa teman!

//I

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

mihe
0

Jaha, så där går det när man inte kan hålla käft…nej då, bara skoja. Det här ska bli kanonkul Skrattande 

Jag vet inte hur det är med er men ibland får jag någon form av fotokramp. Man är sugen på att fotografera men det finns inget motiv så långt ögat når. Då kan kanske temamånaden hjälpa till. Titta in här och se vad som är på gång och anta utmaningen att vidga dina vyer och kanske till och med lära dig lite nya saker.

En hel månad är kanske långt men för att vara säker på att alla ska hinna med och prova det här med tema så provar vi med en månad. Första omgången som för övrigt drar igång 1 mars får bli en provomgång. Ämnet berättar jag senare. Jag lägger in en uppmuntrande artikel den 1 mars och så drar vi igång.

Hörs igen den 1 mars alltså,

Mia

BMJ
0

Kul mihe. Välkommen i gänget /Benny

mihe
0

Tack BMJ, det här känns jättekul!

/Mia

bjorsa
0

Låter ju alla tiders ,bra med en temavärd skall bli kul med lite teman

mvh/bjorsa

irma
0

det är blir spännande och som Mihe skrev.. fotokramp…ibland vill man så mycket och ser inget att fota,,,man kanske får igång fantasin lite också på samma gång,,, 

jag ser framemot första temat…. bra intiativ mihe Skrattande