Kritik: Agilitybild
Vilken underbar hundbild! 
/Désirée
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skulle ha beskärt den lite, så handen & trädet i bakgrunden försvann. Annars jättefin hund & bra skärpaa. :)
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
Super snygg bild! :D Dock så skulle jag vilja komma närmare hunden, det känns som h*n är jätte långt borta, också skulle jag vilja bli av med den där handen i höger hörnet.
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Hum handen hör faktiskt till i just denna bild eftersom bilden är en och heter Agilitybild 
/Désirée
…. och just för att det är ett agility-foto så tycker jag inte att det ska beskäras på något sätt, hunden befinner sig på det man kallar A-hindret 
Jättefin bild! 
Håller med #4, däremot tycker jag trädet kan klippas bort. Övrigt bra fokus på hunden.
Tack allihop! 
Fin bild :). Men handen förstör faktiskt lite, trots att det är en agilitybild. Tycker att antingen kunde du tagit med mer av handen eller ingen hand alls. Den där halva handen gör mer onytta än nytta.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se