Sveriges vackraste trädgård
Jättehärlig bild med vattnet i bakgrunden. Vet dock inte om jag gillar att blommorna är avskurna uppe och nere, men jag gissar att dem skulle ha blivit det hur som hellst eftersom de sitter så tätt(?) Kanske skulle kunnat mixtra bort överflödiga?
Tack, nej, du har nog rätt där. Skulle kanske "hissat" upp kameran en liten bit för att få mer helhet. Första missen..:)
//CarlS
Jag som bor på Åland måste bara få fråga var Norrvikens trädgårdar ligger? Jättefin magolia
Som jag skrev i första inlägget så ligger den i Båstad i nordvästra Skåne! :)
//CarlS
Ojdå, då såg jag nog bara på bilden. Tack för det. Verkar som det skulle vara värt ett besök.

Här säger vi Magnolia men jag slog upp det och det finns både och :) Den här bilden tog jag i vår gamla trädgård innan vi flyttade. Jag kommer även att plantera Magnolior här, en av mina favoriter :)
Mvh, Cecilia
Sorry, jag såg inte att det var en liten spindeltråd med på bild när jag knäppte av… Den får ni leva med ;)
Hmm, ja, jag skrev kanske lite fel. Glömde en bokstav i farten. men om det finns både och så gjorde det ju inte så mycket! :)
Jag ser inte spindeltråden Celia! Man börjar bli gammal och närsynt!
//CarlS

#8 - den är svår att se, speciellt här (jag tycker att bilderna mister kvalité och blir lite oskarpa) - lodrät, nästan från knoppens topp och ner längst högra sidan av knoppen finns tråden :)
Mvh, Cecilia

I mitt tycke gjorde spindeltråden bilden ännu mer intressant.
/Perla

#10 - ja det kanske är rätt tänkt :) Fast alla med fobi börjar nog genast att leta efter en spindel, eller stänger genast bilden så att de knappt hinner att se blomman ;)