KÖPES: Nikon d40
Hej! Har äntligen bestämt mig vilken kamera jag vill ha och som passar mig.. Någon som säljer en Nikon D40 billigt? 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har en D40 som funkar alldeles utmärkt, som jag kan fundera på att sälja! Hur mycket är du villig att betala för en felfri och fräsch kamera? :)
#1, Har ganska tajt med pengar faktiskt, därav att jag skrev billigt! :) Vad skulle du kunna tänka dig sälja den för?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Okej, vet inte riktigt vad jag skulle vilja ha för den. Tycker det är så svårt att sätta ut ett pris..
Det är hela kamerahuset och medföljjande objektiv du är ute efter?:)
Om du har MSN, så skulle vi kunna fortsätta snacka där? Jobbigt att kolla tråden hela tiden ;) Du kan adda saandrra__@hotmail.com
#3 Okej, ja! :) Addar!
Får jag fråga varför du väljer att köpa en nikon d40? Den kom ut för flera år sedan och du kan få så mycket bättre kameror för bara några hundralappar mer. Jag skulle definitivt inte rekommendera dig att köpa en d40.
Håller med #5 !
// Sofia
Jag är inte så brydd då den kom ut, jag har testat att fota med den mycket och gillar verkligen resultatet, den passar mig och känns bra. Jag har fått erbjudandet att köpa en D40 för 1800 och skulle det funnits kameror i det priset som var bättre skulle jag självklart fundera men 1800 är det jag har och har inte mer att lägga ut.
TS, är du fortfarande intresserad av att köpa en D40?