Foto iFokus

Foto

Etikettadobe-photoshop-lightroom-elements
Läst 889 ggr
fia-mia
0

Fråga kring photoshopbok

Var inne i en bokhandel idag och hittade en tjooock bok om Photoshop Elements 8. Själv har jag PSE 7, kan jag ha nytta av boken ändå? Tänker om inställningarna har andra namn i PSE 7 och om vissa saker inte finns.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

MonisN
0

Inställningarna ändrar inte namn, däremot kan det finnas tips och funktioner i boken som inte finns i ditt program. Jag vet inte hur mycket som skljer mellan Elements 7 och 8, men skulle inte tro att det är jättemycket. Däremot 9:an har fått utökade funktioner som lagermask t ex.

Har du försökt hitta någon bok för Elements 7? Det borde finnas billigt att få tag i.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

MonisN
0

adlibris kan du hitta flera böcker! Själv gillar jag Scott Kelbys böcker som är lättfattliga och skrivna med en viss humor.

fia-mia
0

Tack för svar! Det var Scott Kelby som hade skrivit om PSE 8 ;) har läst böcker av honom tidigare. ska ta en titt hos adlibris

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

MonisN
0

adlibris är bra och fraktfritt. Vill man inte betala över nätet går det att betala med faktura som skickas med i paketet.

Mimmi
0

Jag har en Elements 7-bok liggandes (tror jag) som du skulle kunna få köpa om du vill. Den är knappt ens bläddrad i.