Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 785 ggr
fia-mia
2011-07-10 16:06
0

(H) Brudpar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade min vän som gifte sig igår. Själv är jag jättenöjd med bilden.

Vad tycker ni om den?

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

fia-mia
2011-07-10 16:12
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åsikter om den här?

MVH Mia (miisasphoto.tk)

[Maine]
2011-07-10 16:16
0

Jag är bara en glad amatör, så jag låter väl okunnig.. men det första jag kommer att tänka på när jag ser den första bilden är att den är tagen medan brudparet råkar se en katt eller något annat på sidan av..

Själv gillar jag när man tittar framåt eller mot kameran istället. Så det gäller ju andra bilden med. Annars så älskar jag svartvita bilder!

Cochon
2011-07-10 16:16
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad är det som killen har på hakan? Tycker det ser hel mysko ut… :S
Bortsett från det har jag inga invändningar på bilden, tycker den är jätte fin. :)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

fia-mia
2011-07-10 16:26
0

Tack båda två!

#2 De var hos en "riktig" fotograf och jag fotade när de ändå var uppställda. Tänkte att jag kunde försöka få en bra bild på när de tittar bort, dock svårt att få det att se ut att vara meningen.

#3 Ska försöka förklara utan att låta helkonstig. Skägget är rakat så att det är tre smala strimmor, en till höger, en i mitten och en till vänster. Men nu när du säger det ser jag att den ena "skäggbiten" smälter ihop med skuggan från flugan vilket gör att det ser lite konstigt ut. ;)

MVH Mia (miisasphoto.tk)

Cochon
2011-07-10 16:33
0

#4 Haha, då fattar jag. xP

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Sweet Teddy
2011-07-10 16:37
0

Säger som #2, Om paret hade tittat in i kameran hade bilderna varit jättefina! Men gillar kompositionen & färgerna på bilderna. Den första bilden var jättefin i svartvitt! :)

/ Kram Johanna & ninerna. ♥

Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥

fia-mia
2011-07-10 16:38
0

Tack så mycket!

MVH Mia (miisasphoto.tk)

[WX5]
2011-07-10 16:41
0

Min fösta tanke var att vad är det för nåt han har i ansiktet men när jag läste kommentaren så förstod jag. Även om jag vet vad det är så gör den sig inte bra på foton. Den drar till sig alldeles för mycket uppmärksamhet.