Vagn i lada

fin vagn får lite lilla huset på prärien känsla ,Du kanske skulle ta fram den å fota den ur olika vinklar kanske med lite hödamm i solljus med vagnen som motiv hur som helst fin vagn å foto .
mvh/bjorsa
får kanske ta fram den när snön är borta och solen kommit fram..

Samht, jag tror det kan löna sig att plocka fram detaljer i vagenen istället för som nu. Bilden känns lite tråkig, dokumenterande - om du förstår vad jag menar.
Hälsningar
Robert

#2 Tycker jag du skall göra för den borde kunna bli rätt så läckra bilder med höglitter i motljus och vagnen fast de kanske inte funkar men projekt är bra att ha :-))
mvh/bjorsa
får ta med kameran nästa gång jag passerar dära och ta lite nytt från närmare håll

#0 Oh, vilken underbar känsla det är i bilden.
#6 Får mig att tänka på Utvandrarna och alla saker dom lämnade kvar efter sig.

Oerhört fin vagn du hittat där. Som sagt var, gräv fram den och knäpp fler bilder på den. Jag tyckte om den som den var nu också, man fick en liten "bortglömd" känsla av den.
#6. En kärra som gjort sitt? Två fungerande hjul. Då är det renoveringsobjekt. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#6, snyggt, enda felet är att den ljusa delen i bild har hamnat fel vilket drar till sig för mycket uppmärksamhet.
Hälsningar
Robert
#10, Kan det inte vara det att ljuset kommit fel, som skapar den "bortglömda" känslan i bilden? 
#5, vill gärna se fler bilder på vagnen. 

#11, jag har börjat observera ljus i bild hur de kan dra till sig uppmärksamhet, samtidigt som mörka delar kan suga åt sig uppmärksamhet i en ljus bild.
Jag bifogar en bild där jag missade att täcka ett hål som finns mellan Johannas kropp och arm. Notera att det kommer in ljus där vilket gör att ögat söker sig ned till den vita punkten.
Hälsningar
Robert