Fota kaniner!
Hejsan!
Jo, jag har lite problem.. Skulle mer än gärna vilja fota kaniner, men har bara en kanin som är inne. Och jag vet mycket väl om att det är tråkigt att kanske ha en burkant mitt framför kaninens kropp m.m, och eftersom vi har innekanin brukar vi inte ha vår kanin ute heller, så det ställer till problem. Så, vart brukar ni fota kaniner? Och hur gör ni när ni fotar kaniner?
/Moas97
/Moas97 :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Han sitter väl inte i bur hela tiden, isåfall undrar man om en kanin trivs med det? Ja jag vet 0 om kaniner i o f s ;)
Att han är innekanin hindrar väl inte att ni går ut med honom och tar kort ute, till exempel. 
Om du vill ha mer natur-aktiga bilder.
Annars duger ju ett vanlig vitt lakan som bakgrund.

Som #1 skriver ska bör ju kaninen givetvis få komma utanför buren, gärna dagligen. Vill du ha kaninen utomhus och ta kort kan man ha t.ex. en hage av kompostgaller eller ha kaninen i sele. När jag fotar min kanin har jag honom oftast lös fast inhägnad.
Mvh Ellenfyrkant
Ta ut kaninen eller ha något som bakgrund :) När jag fotar kaninerna fotar jag oftast alltid ute, bäst ljus än "innelampor" osv.
Kanske inte världens roligaste bild, men såhär brukar jag göra, välja någon filt t.ex som bakgrund :)
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.

Ni har missuppfattat mig helt och hållet! Kaninen springer lös hela tiden, och ytterst sällan är Molly i buren förutom när hon gör sina behov..
Problemet är att hon inte gillar att bli buren även om vi har försökt en massa. Därför kör vi inte med henne ute så mycket, och i och med att vi ingen kaningård/hönsnät runt henne så kan vi inte ha henne ute heller för vi har inget koppel till henne längre pga att hon inte gillar det…
Så allt ställer till problem. ._.'
/Moas97 :)

#5 Köp kompostgaller och sätt upp en portabel hage. ;) Om hon inte trivs med att bli buren kan det tränas eller så bär ni henne i en kartong el dyl.
Mvh Ellenfyrkant